ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
News Detail
24.04.2020

Ακούμε την καρδιά μας


Η 
ενημέρωση και η ασφάλεια είναι ο βασικός πυλώνας πάνω στον οποίο έχουμε χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους εργαζομένους μας και αυτή έχει τεθεί σαν βασική μας προτεραιότητα υπό τις νέες συνθήκες που οφείλουμε να δρούμε διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία μας για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. 
Είναι γεγονός πως η πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση που βιώνουμε έχει διαταράξει σε μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες της καθημερινότητάς μας, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, σε παγκόσμια κλίμακα.

Η LEROY MERLIN, λειτουργώντας σαν μια οικογένεια που αισθάνεται υποχρεωμένη να προστατεύει τα μέλη της και να βρίσκεται δίπλα τους σε οποιαδήποτε ανάγκη προκύψει από αυτή την ιδιαίτερη και επικίνδυνη κατάσταση, θέλησε να ακούσει την καρδιά της λειτουργίας της, τους ίδιους της τους ανθρώπους, να αφουγκραστεί και να σκιαγραφήσει τις ανησυχίες και τις σκέψεις τους σχετικά με την νέα αυτή εργασιακή συγκυρία, με εργαλείο της μια εξειδικευμένη έρευνα.
Τα αποτελέσματα της εσωτερικής αυτής έρευνας ήταν πολύ χρήσιμα και μας απέδειξαν ότι είμαστε πιο κοντά τώρα που είμαστε μακριά.
Από το σύνολο των εργαζομένων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 8% εργαζόταν από το σπίτι, το 22% με φυσική παρουσία και το 70% βρισκόταν σε αναστολή εργασίας. Ανέδειξαν, ανάμεσα σε άλλα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, πως οι εργαζόμενοι της LEROY MERLIN που βρίσκονται στις θέσεις εργασίας τους με τη φυσική τους παρουσία, αισθάνονται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, απόλυτα ασφαλείς (82%) και ενημερωμένοι σχετικά με τα μέτρα που η εταιρεία έχει λάβει για αυτούς μέσα από μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Από το σύνολο των εργαζομένων που απάντησαν στην έρευνα, το 75% δήλωσε ότι νιώθει ενημερωμένο από τη LEROY MERLIN σχετικά με τα τεκταινόμενα γεγονότα της πανδημίας, το 26% των ανθρώπων απάντησαν ότι το συναίσθημα που τους κατακλύζει αυτή την εποχή είναι η αισιοδοξία, το 25% ηρεμία και το 35% ανασφάλεια για το αύριο.

Στην ερώτηση «κατά πόσο νιώθεις περήφανος για τις δράσεις που έχει κάνει η LEROY MERLIN για την αντιμετώπιση και διαχείριση της κρίσης», οι εργαζόμενοι απάντησαν με 4.1 στα 5.

Η ενημέρωση και η ασφάλεια είναι ο βασικός πυλώνας πάνω στον οποίο έχουμε χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους εργαζομένους μας και αυτή έχει τεθεί σαν βασική μας προτεραιότητα υπό τις νέες συνθήκες που οφείλουμε να δρούμε διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία μας για την εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Μάθαμε και συνεχίζουμε να μαθαίνουμε πολλά – και γι’ αυτό οφείλουμε να είμαστε άμεσοι και προσαρμοστικοί. Και για να το πετύχουμε αυτό, οφείλουμε να συνεχίσουμε να ακούμε την «καρδιά» της λειτουργίας μας, τους δικούς μας ανθρώπους.
Συνεχίζουμε με δράσεις συνεχούς ενημέρωσης ώστε να είμαστε κοντά στους ανθρώπους μας και εργαζόμαστε ώστε να μπορέσουμε να επανέλθουμε σύντομα στις πρότερες συνθήκες λειτουργίας έχοντας περάσει με επιτυχία το πιο δύσκολο τεστ προσαρμοστικότητας σε ιδιαίτερα αντίξοες και απρόσμενες συνθήκες εργασίας.
Αισθανόμαστε πιο δυνατοί και έτοιμοι να ανταπεξέλθουμε σε οποιαδήποτε πρόκληση. 
Μένουμε ενωμένοι. Το ξεπερνάμε μαζί.

SHARE THIS